Saturday, June 10, 2006

….and everything said and done I can’t deny the fact that it is mouthwateringly delicious and breathtakingly beautiful to see 22 sweaty but gorgeous… gorgeous men with perfectly sculpted bodies (yes…I have to admit 99% of the soccer players are…to put it mildly….pure hunks) run around the field in their shorts…chasing a ball.

I don’t know any of the technical nitty gritties of the game (and according to certain people this makes me no better than the ‘next air-headed bimbo’), but still, I am making it a point to catch as many matches a possible….just to ogle and soak in the sheer beauty of it all.

Oooohhhh!! Be still, my heart!!

22 comments:

Anonymous said...

nice blog roger rabbit. i hit upon ur blog which i got hold of thru' srin's blog whose profile i checked thru' orkut. hehe,kinda long,i know.
yeah,kinda guessed u'd come up with somethng about footy. awesome match germany v costa rica eh?
whassup with u? how are thngs? deedee'r kheyal rekho. she's getn' u anythng from germany? long time no see. will go 2 ur college asap.
chhotu.

onnesha said...

once a girl...always a girl....sigh!!

Harjee Kapur said...

soccer spiked hormones ;-)

_ð!®†ß¤¥ said...

I gotta feed my hamster.. :p

Freaky Chakra said...

i dont get it... for the love of god, i just dont get it!

is it something like me craving to watch women's tennis? hubba-hubba :P

AquilusAltus said...

Maybe i should start following synchronised swimming as a sport...

:-)

"sen"sational said...

@anon - errr...pardon my ignorance...but I really can't figure out who you are...'roger rabbit?'...'deedee'?...'chhotu'??? errr...you sure you not mistaking me for someone else?? And..if I am who you think I am...then I am fine, thank you...though I AM curious to know how you figured out that I would come up with something regarding footy...as I am not much of a sports freak...and yes, Germany vs Costa Rica, if nothing else, was entertaining...much better than the dead boring match between england and paraguay...

@onnesha - I sense a kind snootiness here...what are you implying dudette? That you DON'T find these fine specimens of the human male very very hot???

@harjee kapur - well...when you put it that way...yeah..definitely..:)

@facesmasher - :P, :P and :P

@freaky - well..it is not compulsory for you to get it...I don't get many things about guys too...and besides...you are not a girl...;)

"sen"sational said...

@aquilusaltus - well...maybe you should...;), ;) and :P

Diviani said...

heehee...........slurp slurp

panu said...

Congratulations!! you just grasped the reason we girls sit in front of the screen to watch W'cup Football.

Generally_Speaking said...

Enjoy, its once in four years wheras there are four Tennis Grand Slams in a year

"sen"sational said...

@diviani - hmmm...slurp, slurp..slurpety slurp...!!

@panu - hmmm..this is universal then?? I thought so!!

@generally-speaking - We have the different leagues too...

The Alluder of Alliterations said...

each ti his own..

Srin said...

ei, who is anon? odhbhoot.

"sen"sational said...

@alluder - yeah...i know.

@srin - dont know. most intriguing.

Anonymous said...

sorry sorry. srin aami saunak. i thot this was shouvik. actually sen-sational to, tai. or yahoo id-o sen_sensational. an he likes futy. an makes up his profile saying he's female. lotza coincidences na?
mah sincerest apologies.

Srin said...

Oh, makes sense. It is'nt shouvik, btw.

"sen"sational said...

@anon - lol. this guy makes up his profile saying he is female?? wow!! intriguing...

Anonymous said...

he's a guy and he's a friend of mine. sometimes just *joking**joking* he does all these weird stuff. most intriguing ,i know.

scorpionragz said...

Wow!!!
kumbh mela mein mila lost bhai eh???
And as a member of specius girlus, I DO understand football and although i'll be the first to admit there are most definitely hunks out there, teat is not the ONLY reason i watch football. So there

Rapid I Movement said...

Er, not to spoil the mood, but David Beckham always seemed gayish...and Rooney looks like a bloody heavyweight boxer! You like all that?
And haven't you noticed how fat Ronaldo has become? The old horse is in superb touch though.

yippeeHippie said...

You're pathhhetiC!!